Ligūrijos pakrantės pažinimas šiaurietišku žingsniu 2019 balandžio 6-13 d.d.

Kviečiu susipažinti su 5 žemėmis (Chinque Terre) šiaurietišku žingsniu ir pasitikti pavasarį viename gražiausių ir autentiškiausių Ligūrijos pakrantės vietų. Chinque Terre – tai vienas paskui kitą išsidėstę penki viduramžius menantys žvejų kaimai – Riomaggiore, Manarola, Corniglia, Vernazzos ir Monterosso, formuojantys vieną gražiausių Italijos kampelių. Žingsniuosime jūros pakrante, kur horizonte susilieja mėlyna spalva – jūros ir dangaus. Kopsime uolėtais šlaitais per vynuogynus, alyvmedžių giraites, apsuptas žydinčių krūmų ir medžių, palydėti švelnių saulės spindulių ir gaivinančio jūros vėjo.

Kelionės pragrama tau

Madeiros kelionę šiaurietišku žingsniu prisiminus

Žingsnio ritmu pažinome Madeirą – amžinojo pavasario salą. Mėgavomės žingsiuojant levadų (drėkinimo kanalai) takais, lydimi vandens čiurlenimo, apsupti laurų ir eukaliptų medžių, gėrėdamiesi atsiveriančiais vaizdais į slėnius ir iš aukštybių krintančiais kriokliais. Sao Lourenco pusiasalyje pasijutome, tarsi kitoje planetoje su skirtingų formų uolomis, o iš abiejų pusių uolas skalaujančios vandenyno bangos mums dovanojo nuostabiausią pasaulyje muziką. Žingsniavome kalnų šlaitais, gamtos harmoniją papildė saulės spinduliai, gaivinantis vėjas ir toliai, kai mėlynas dangus tiesiog paskęsta vandenyno platybėse. Apvainikavome visa tai tautine giesme pakilę į Pico do Arieiro viršūnę. Pažinome šalia žingsniuojantį bendramintį ir dar labiau pažinome save.

Pasimėgaukite

Ligūrijos kelionę šiaurietišku žingsniu prisiminus

Žingsnio ritmu pažinome 5 žemes (Chinque Terre) – vieną gražiausių ir autentiškiausių Italijos rivjera vietų. Žingsniavome Ligūrijos pakrantės šlaitais ir vynuogynų sodais, lydimi saulės, mėlyno dangaus ir spinduliuojančios jūros platybės. Gėrėjomis atsiveriančiomis panoramomis į uolose prigludusius ir spalvomis pasidabinusius žvejų kaimelius. Mėgavomės žiedais pasidabinusiu pavasariu ir į save gėrėme jo gaivą. Įsitikinome – kiekvienas iš penkių Chinque Terre uolose prigludusių kaimelių originalus ir nepakartojamas. Tai vieta, kur norisi sugrįžti vėl ir vėl.

Pasimėgaukite

Kretos kelionę šiaurietišku žingsniu prisiminus

Žingsnio ritmu pažinome Kretos Chania regioną, vieną gražiausių ir autentiškiausių šios salos vietų. Žingsniavome alyvuogių giraitėmis, senaisiais kaimais, tarpekliais, uolėtais šlaitais, smėlėtais paplūdimiais, lengvą nuovargį panardinandami žydrose jūros bangose. Mus lydėjo saulė, mėlynas dangus bei avių ir ožkų varpelių muzika. Rytą pažadindavome mankšta paplūdimyje, pritariant jūros ošimui ir pasineriant į gaivias jūros bangas. Vakarus palydėdavome lauko terasoje, dalinantis patirtais įspūdžiais, palydint dar vieną įsimintiną dieną.