Islandijos kelionę šiaurietišku žingsniu prisiminus

Islandijos salą gobia paslapties skraistė, tad bent kartą gyvenimą norisi ją praskleisti! Tą ir padarėme – 12 dienų po salą, kuo toliau nuo civilizacijos. 2550 km asvaltuotais keliais ir žvyrkeliais. 150 km šiaurietišku žingsniu po lavos laukus, alsuojančius geizerius, čiurlenančius slėnius, spalvotus kalnus, kvapą gniaužiančius krioklius, žaliuojančius kanjonus, žydinčias pievas, tirpstančius ledynus, deimanto ir juodojo smėlio paplūdimius. Palepinome akis „Šreko“ spalva pasipuošusiais kalnais, samanų ir pievų žaluma, jau nutapytais Senosios damos Trolės kalnais ir dar tapomais Spalvotaisiais kalnais, kur rožinė, žalia, geltona, mėlyna, balta, juoda sukuria magišką atmosferą. Nuraminome sielą klausydamiesi upelių čiurlenimo ar galingų krioklių, tarsi krintančių iš dangaus. Palepinome savo kūną geoterminėse versmėse po aktyvios dienos žingsniuojant.

Kelionę Dailininkų keliu Saksonijos Šveicarijoje prisiminus

Žingsnio ritmu pasimėgavome gražiausiu pėščiųjų taku Vokietijoje – Dailinkinkų keliu. Įsitikinome – gamta sukūrė nepaprastai gražų paminklą, kuriame veši senos girios, karaliauja smiltainio uolos, gilūs tarpekliai, žali slėniai, atsiveriančios panoramos. Žygio maršrutas vedė palei Elbės upę. Gėrėdamiesi upės vaizdais, kopdami į įkalnes, nusileisdami į slėnius ir vėl kopdami į viršų priėjome Bastėjos tiltą. Prieš mūsų akis atsivėrė tikri gamtos architektūros pamiklai – per šimtmečius susiformavusios smiltainių uolos. Kvapą gniaužiantys vaizdai! Žingsniavome įspūdingu Uttewalde dugnu, užsukome prie Velnio duobių, aplankėme Gaučo grotą, užlipame ant Saksonijos balkonu vadinamos apžvalgos aikštelės Brandt. Leidomės laipteliais žemyn iki Žemojo dugno, kilome iki Waitsdorf panoramos, tada vėl leidomės iki senos anglių kasyklos ir vėl kilome. Lipome kopėčiomis į Schrammstein uolyną, aplankėme Karvių tvarto uolas, lipome Dangaus kopėčiomis. Stačios uolos, gilūs tarpekliai, žali slėniai, atsiveriančios panoramos, nuostabūs vaizdais taip įtraukė, kad užsimiršome aplink egzistuojantį šiuolaikinį pasaulį ir mėgavomės buvimu čia ir dabar. Norisi ten dar sugrįšti!

Pasimėgaukite

Madeiros kelionę šiaurietišku žingsniu prisiminus

Žingsnio ritmu pažinome Madeirą – amžinojo pavasario salą. Mėgavomės žingsiuojant levadų (drėkinimo kanalai) takais, lydimi vandens čiurlenimo, apsupti laurų ir eukaliptų medžių, gėrėdamiesi atsiveriančiais vaizdais į slėnius ir iš aukštybių krintančiais kriokliais. Sao Lourenco pusiasalyje pasijutome, tarsi kitoje planetoje su skirtingų formų uolomis, o iš abiejų pusių uolas skalaujančios vandenyno bangos mums dovanojo nuostabiausią pasaulyje muziką. Žingsniavome kalnų šlaitais, gamtos harmoniją papildė saulės spinduliai, gaivinantis vėjas ir toliai, kai mėlynas dangus tiesiog paskęsta vandenyno platybėse. Apvainikavome visa tai tautine giesme pakilę į Pico do Arieiro viršūnę. Pažinome šalia žingsniuojantį bendramintį ir dar labiau pažinome save.

Pasimėgaukite

Ligūrijos kelionę šiaurietišku žingsniu prisiminus

Žingsnio ritmu pažinome 5 žemes (Chinque Terre) – vieną gražiausių ir autentiškiausių Italijos rivjera vietų. Žingsniavome Ligūrijos pakrantės šlaitais ir vynuogynų sodais, lydimi saulės, mėlyno dangaus ir spinduliuojančios jūros platybės. Gėrėjomis atsiveriančiomis panoramomis į uolose prigludusius ir spalvomis pasidabinusius žvejų kaimelius. Mėgavomės žiedais pasidabinusiu pavasariu ir į save gėrėme jo gaivą. Įsitikinome – kiekvienas iš penkių Chinque Terre uolose prigludusių kaimelių originalus ir nepakartojamas. Tai vieta, kur norisi sugrįžti vėl ir vėl.

Pasimėgaukite

Kretos kelionę šiaurietišku žingsniu prisiminus

Žingsnio ritmu pažinome Kretos Chania regioną, vieną gražiausių ir autentiškiausių šios salos vietų. Žingsniavome alyvuogių giraitėmis, senaisiais kaimais, tarpekliais, uolėtais šlaitais, smėlėtais paplūdimiais, lengvą nuovargį panardinandami žydrose jūros bangose. Mus lydėjo saulė, mėlynas dangus bei avių ir ožkų varpelių muzika. Rytą pažadindavome mankšta paplūdimyje, pritariant jūros ošimui ir pasineriant į gaivias jūros bangas. Vakarus palydėdavome lauko terasoje, dalinantis patirtais įspūdžiais, palydint dar vieną įsimintiną dieną.